Konica Minolta

tel. 511 055 077

Develop
Telcop
Menu
  • Banner 2
  • Banner 1
  • Banner 3

Serwis i eksploatacja: Konica Minolta, Develop, Canon, Olivetti, Utax, Kyocera Mita, Ricoh, nashuatec, Toshiba, Samsung, Sharp, OCE, HP, Panasonic, Xerox

Optymalizacja

Dopasuj infrastrukturę biurową do rzeczywistych potrzeb Twojej firmy

Pakiet OPS Consulting to rozwiązanie służące optymalizacji procesu produkcji i obiegu dokumentów zarówno w małych i średnich przedsiębiorstwach, jak i dużych korporacjach. Usługi doradcze wchodzące w jego zakres pozwolą Ci wyraźnie obniżyć koszty druku, jak również usprawnić obsługę logistyczną i serwisową nawet bardzo rozległej i zróżnicowanej floty urządzeń drukujących.

Korzyści

  • Minimalizacja kosztów produkcji dokumentów
  • Oszczędność czasu i zasobów
  • Usprawnienie przepływu informacji
  • Zwiększenie satysfakcji Twoich pracowników


OPS Consulting to 7-etapowy proces, którego efektem jest dopasowanie ilości i rozmieszczenia urządzeń drukujących do potrzeb Twojej firmy, co w praktyce przekłada się na redukcję wydatków i zwiększenie efektywności pracy biura. Wszystkie wchodzące w skład pakietu działania są prowadzone w oparciu o wypracowaną przez Konica Minolta metodologię badawczą, a ich efekty na bieżąco są raportowane i konsultowane z Klientem. Dzięki ścisłej współpracy na każdym etapie realizacji projektu jesteśmy w stanie wypracować rozwiązanie najbardziej dopasowane do potrzeb Twojego przedsiębiorstwa.
 

Etap 1: Prezentacja metodologii

Pierwszym stadium wdrażania pakietu OPS Consulting jest wstępne spotkanie z Klientem, na którym prezentowane są ogólne cele, założenia i przebieg procesu optymalizacji oraz przykłady zrealizowanych projektów. Na tym etapie zbieramy również podstawowe informacje o charakterze Twojej firmy oraz użytkowanej w niej infrastrukturze biurowej. Dzięki temu już na wstępie jesteśmy w stanie określić najbardziej newralgiczne obszary, którymi należy zająć się w pierwszej kolejności.
 

 

Etap 2: Ustalenie zakresu analizy i podpisanie umowy

Kolejny etap to precyzyjne określenie kosztów, zakresu oraz harmonogramu analizy środowiska biurowego Twojej firmy. Gwarancją skuteczności zaplanowanych w tej fazie działań jest fakt, że wynagrodzenie z tytułu przeprowadzenia audytu może zostać określone proporcjonalnie do sumy oszczędności, którą uda nam się wygenerować.

Etap 3 : Analiza sytuacji wyjściowej

Następnie gromadzimy i szczegółowo analizujemy dane na temat kosztów, zasobów i czasu poświęcanego w Twojej firmie na produkcję dokumentów oraz procesu ich obiegu. Do zbierania wspomnianych informacji wykorzystujemy szeroki wachlarz sprawdzonych narzędzi: od oprogramowania monitorującego, poprzez klasyczne metody statystyczne, aż po analizę miejsca pracy oraz wywiady z użytkownikami.
 

 

Etap 4: Podsumowanie analizy stanu bieżącego

Efektem tych działań jest stworzenie raportu podsumowującego bieżący stan infrastruktury drukującej w Twoim przedsiębiorstwie. Płynące z niego wnioski oraz plany dotyczące dalszej realizacji audytu są następnie prezentowane podczas spotkania podsumowującego.

Etap 5. Przygotowanie projektu optymalizacji

Na tym etapie pozostajemy w stałym kontakcie z kluczowymi departamentami oraz wskazanymi pracownikami Twojej firmy. W oparciu o zebrane od nich informacje oraz analizę sytuacji wyjściowej opracowujemy rozwiązania, które pozwolą zoptymalizować procesy produkcji i obiegu dokumentów.
 

 

Etap 6. Prezentacja wyników

Końcowe sprawozdanie z audytu obejmuje podsumowanie całkowitych kosztów produkcji dokumentów w Twojej firmie, wnioski dotyczące floty aktualnie.

Etap 7. Wdrożenie rozwiązania

Ostatnią fazą realizacji pakietu OPS Consulting jest wdrożenie proponowanej optymalizacji infrastruktury biurowej w oparciu o sprzęt i oprogramowanie Konica Minolta. Pewność takiej inwestycji zapewnia formalna gwarancja obniżenia kosztów druku i wymiernych korzyści organizacyjnych w Twoim przedsiębiorstwie.

 

 

 

Consulting Professional

optymalizacja1

Zakres działań

  • Przygotowanie planów dotychczasowej lokalizacji urządzeń
  • Określenie wolumenu produkowanych dokumentów na podstawie ilości zamawianego papieru lub minimum dwukrotnego odczytania zamontowanych przy urządzeniach liczników
  • Określenie całkowitego kosztu (TCO) użytkowania infrastruktury drukującej na podstawie informacji dostarczonych przez Klienta lub - w przypadku ich braku - na podstawie cen rynkowych produktów i usług
  • Przygotowanie propozycji optymalizacji procesu produkcji dokumentów w oparciu o sprzęt i oprogramowanie Konica Minolta
  • Prezentacja oszczędności oraz dodatkowych korzyści wynikających z wdrożenia proponowanego rozwiązania
  • Przygotowanie planu lokalizacji urządzeń wchodzących w skład nowej propozycji
 

Consulting Enterprise

optymalizacja2

Zakres działań

  • Instalacja na niededykowanym serwerze agenta, dzięki któremu możliwe będzie zbieranie danych na temat floty urządzeń
  • Organizacja warsztatów wstępnych służących ustaleniu zakresu i procedur analizy
  • Przygotowanie planów dotychczasowej lokalizacji urządzeń
  • Wywiady z użytkownikami infrastruktury biurowej w celu ustalenia ich potrzeb i wymagań dotyczących drukowania
  • Badanie faktycznego wykorzystania urządzeń Regularne raporty na temat postępów w realizacji prac
  • Szczegółowe obliczenie całkowitego kosztu użytkowania na podstawie danych dostarczonych przez klienta i porównania ich ze średnimi danymi rynkowymi
  • Szczegółowe obliczenie oszczędności płynących z reorganizacji infrastruktury drukującej
  • Spotkania służące prezentacji wyników: przegląd i optymalizacja propozycji aż do pełnej satysfakcji Klienta
  • Prezentacja korzyści dla środowiska naturalnego wynikających z wdrożenia nowego rozwiązania Przygotowanie planu lokalizacji urządzeń wchodzących w skład nowej propozycji
  • Zarządzanie zmianą i eskalacjami w projekcie zgodnie z uznaną metodologią Prince
przewiń do góry

Telcop rozwiązania dla biznesu, tel. 511 055 077, 02-486 Warszawa Al. Jerozolimskie 214

Copyright: Telcop

Projekt i wykonanie: StudioGS