tel. 511 055 077
Serwis i eksploatacja: Konica Minolta, Develop, Canon, Olivetti, Utax, Kyocera Mita, Ricoh, nashuatec, Toshiba, Samsung, Sharp, OCE, HP, Panasonic, Xerox
Dopasuj infrastrukturę biurową do rzeczywistych potrzeb Twojej firmy
Pakiet OPS Consulting to rozwiązanie służące optymalizacji procesu produkcji i obiegu dokumentów zarówno w małych i średnich przedsiębiorstwach, jak i dużych korporacjach. Usługi doradcze wchodzące w jego zakres pozwolą Ci wyraźnie obniżyć koszty druku, jak również usprawnić obsługę logistyczną i serwisową nawet bardzo rozległej i zróżnicowanej floty urządzeń drukujących.
OPS Consulting to 7-etapowy proces, którego efektem jest dopasowanie ilości i rozmieszczenia urządzeń drukujących do potrzeb Twojej firmy, co w praktyce przekłada się na redukcję wydatków i zwiększenie efektywności pracy biura. Wszystkie wchodzące w skład pakietu działania są prowadzone w oparciu o wypracowaną przez Konica Minolta metodologię badawczą, a ich efekty na bieżąco są raportowane i konsultowane z Klientem. Dzięki ścisłej współpracy na każdym etapie realizacji projektu jesteśmy w stanie wypracować rozwiązanie najbardziej dopasowane do potrzeb Twojego przedsiębiorstwa.
Etap 1: Prezentacja metodologii
Pierwszym stadium wdrażania pakietu OPS Consulting jest wstępne spotkanie z Klientem, na którym prezentowane są ogólne cele, założenia i przebieg procesu optymalizacji oraz przykłady zrealizowanych projektów. Na tym etapie zbieramy również podstawowe informacje o charakterze Twojej firmy oraz użytkowanej w niej infrastrukturze biurowej. Dzięki temu już na wstępie jesteśmy w stanie określić najbardziej newralgiczne obszary, którymi należy zająć się w pierwszej kolejności. |
|
Etap 2: Ustalenie zakresu analizy i podpisanie umowyKolejny etap to precyzyjne określenie kosztów, zakresu oraz harmonogramu analizy środowiska biurowego Twojej firmy. Gwarancją skuteczności zaplanowanych w tej fazie działań jest fakt, że wynagrodzenie z tytułu przeprowadzenia audytu może zostać określone proporcjonalnie do sumy oszczędności, którą uda nam się wygenerować. |
Etap 3 : Analiza sytuacji wyjściowejNastępnie gromadzimy i szczegółowo analizujemy dane na temat kosztów, zasobów i czasu poświęcanego w Twojej firmie na produkcję dokumentów oraz procesu ich obiegu. Do zbierania wspomnianych informacji wykorzystujemy szeroki wachlarz sprawdzonych narzędzi: od oprogramowania monitorującego, poprzez klasyczne metody statystyczne, aż po analizę miejsca pracy oraz wywiady z użytkownikami. |
|
Etap 4: Podsumowanie analizy stanu bieżącegoEfektem tych działań jest stworzenie raportu podsumowującego bieżący stan infrastruktury drukującej w Twoim przedsiębiorstwie. Płynące z niego wnioski oraz plany dotyczące dalszej realizacji audytu są następnie prezentowane podczas spotkania podsumowującego. |
Etap 5. Przygotowanie projektu optymalizacjiNa tym etapie pozostajemy w stałym kontakcie z kluczowymi departamentami oraz wskazanymi pracownikami Twojej firmy. W oparciu o zebrane od nich informacje oraz analizę sytuacji wyjściowej opracowujemy rozwiązania, które pozwolą zoptymalizować procesy produkcji i obiegu dokumentów. |
|
Etap 6. Prezentacja wynikówKońcowe sprawozdanie z audytu obejmuje podsumowanie całkowitych kosztów produkcji dokumentów w Twojej firmie, wnioski dotyczące floty aktualnie. |
Etap 7. Wdrożenie rozwiązania
Ostatnią fazą realizacji pakietu OPS Consulting jest wdrożenie proponowanej optymalizacji infrastruktury biurowej w oparciu o sprzęt i oprogramowanie Konica Minolta. Pewność takiej inwestycji zapewnia formalna gwarancja obniżenia kosztów druku i wymiernych korzyści organizacyjnych w Twoim przedsiębiorstwie. |
|
|
Consulting ProfessionalZakres działań
|
Consulting EnterpriseZakres działań
|
Telcop rozwiązania dla biznesu, tel. 511 055 077, 02-486 Warszawa Al. Jerozolimskie 214
Copyright: Telcop